Pentru a comanda unul sau mai multe produse de pe site-ul nostru, cu sau fara personalizare, trebuie sa completati formularul de cerere de oferta cu cat mai multe detalii cerute de catre acesta, sau ne puteti trimite un e-mail direct pe office@tempera.ro  in care sa precizati tipul produsului, codul daca este cazul, si daca il doriti personalziat sau nu. O cerere de oferta nu reprezinta pentru Tempera Advertising o comanda ferma, deci nu presupune rezervare sau expediere de produse cu sau fara personalizare. Personalizarea si expedierea produselor agreate spre vanzare se face dupa o comanda ferma din partea clientului. Termenul de livrare se stabileste de comun acord intre vanzator si comparator, si se stabileste in functie de existenta produsului pe stoc, modul si timpul pentru personalizare, modul de livrare, sarbatori legale, conditii meteo, distante suplimentare pe care trebuie sa le parcurga firma de curierat, etc.

Pasii pentru realizarea unei comenzi cu sau fara personalizare sunt:

  1. Completati cat mai exact cu putinta datele obligatorii din formularul de comanda. Cele optionale ajuta foarte mult in scurtarea timpului de livrare.
  2. Siteul va va  confirma automat faptul ca am primit cererea dumnevastra, daca nu, va rugam sa ne contactati.
  3. In cel mai scurt timp, in functie de gradul de incarcare al agentilor nostri de vanzari, veti primi un email cu oferta sau cerinte suplimentare. Daca cererea este trimisa in afara orelor de lucru, veti primi raspuns cand se reia activitatea. Programul nostru de lucru este de luni pana vineri intre orele 9.00 si 17.00.
  4. Dupa agrearea modalitatii de plata, termenului si metodei de livrare, comanda dumnevoastra va fi procesata si livrata.
  5. Dupa trimiterea comenzii ferme in urma acceptarii simularii sau trimiterii bunului de tipar COMANDA NU MAI POATE FI ANULATA.