Cele mai recente articole

Campanii publicitare de succes cu ajutorul obiectelor promoționale

Ce sunt obiectele promoționale?

Obiectele promoționale sunt toate tipurile de articole care prezintă elementele vizuale ale mărcii unei companii și sunt folosite pentru a comunica mesajul de marketing al companiei către clienți, potențiali clienți și public.

La Tempera, avem cea mai mare varietate de obiecte personalizate pentru publicul dumneavoastră  țintă. Indiferent dacă publicul dumneavoastră țintă este format din bărbați, femei sau copii, avem obiecte promoționale care vor arăta uimitor cu numele și logo-ul companiei dumneavoastră pe ele și vor contribui la creșterea razei de acțiune a pieței dumneavoastră și la îndeplinirea obiectivelor campaniei dvs publicitare.

Aceste obiecte vă pot ajuta să construiți și să mențineți o prezență puternică a mărcii și să vă diferențiați față de concurenți.

 Iată câteva dintre materialele pe care Tempera Advertising vi le recomandă spre a le folosi in campaniile dv publicitare :

 

1. Cărți de vizită

Începem lista noastră de materiale de marketing indispensabile cu mereu populara carte de vizită.

 

Aruncați o privire la acest exemplu unic de carte de vizită a directorului  executiv al Alphabet Inc, Larry Page .

carti de vizita

sursa foto: designhill

 

O carte de vizită însoțește profesioniștii pe tot parcursul drumului de la întâlnirea cu cineva până la încheierea afacerii cu potențialii clienți, oferindu-le informații detaliate, cum ar fi numărul de telefon și adresa de e-mail, de care vor avea nevoie în cele din urmă pentru a vă contacta. 

 

La ce trebuie să acordați atenție: Asigurați-vă că designul cărții dvs. de vizită surprinde cu succes rolul și atitudinea dvs. profesională.  

 

2.Pixuri personalizate

 

obiecte promotionale

Nu puteam să scriem un articol pe blog despre materiale de marketing esențiale fără să menționăm pixul. 

Un pix de înaltă calitate poate fi folosit pentru a încheia afaceri și ca un cadou de apreciere pentru angajați și clienți. La ce să acordați atenție: Există o mulțime de pixuri. Sfatul nostru ar fi să le alegeți pe cele care sunt durabile și ar putea fi chiar reîncărcabile. În acest fel, logo-ul dvs. va rămâne pe un pix care poate fi folosit efectiv pentru o perioadă mai lungă de timp. 

 

3. Agende personalizate

 

Alături de un pix, ne putem imagina aproape întotdeauna o agendă. 

Agende de toate felurile pot fi exact ceea ce aveți nevoie pentru a vă promova brandul și pentru a vă face să ieșiți în evidență. 

Uneori, relațiile corporative pot fi reci și distante. Cu toate acestea, brandingul emoțional este, fără dubii, viitorul, iar companiile ar trebui să facă tot ce le stă în putință pentru a lucra în această direcție. În acest sens, credem că o agendă personalizată ar putea fi un material de marketing excelent pentru a începe o relație cu publicul, clienții și angajații dvs. cu un obiect pe care îl pot folosi atât în scopuri profesionale, cât și personale. 

 

La ce să fii atent: Asigură-te că furnizorul tău de articole de promovare îți prezintă toate opțiunile de personalizare, astfel încât să poți alege agendă personalizată care să se potrivească cel mai bine brandului tău.

 

4.Tricouri și hanorace personalizate

 

tricouri personalizate

 

Un tricou, un hanorac cu glugă, o jachetă sau orice alt tip de îmbrăcăminte la care vă puteți gândi, personalizat cu brandul dvs.,este unul dintre materialele de promovare pe care dorim să le împărtășim cu dumneavoastră. 

Identificați o piesă de îmbrăcăminte care combină confortul și stilul și personalizați-o astfel încât  să vorbească cu succes despre brandul  dumneavoastră.

Ceea ce este grozav la tricourile promoționale și hanoracele cu glugă este că vă puteți lăsa total liberă imaginația și creativitatea. 

Astfel, veți crea piese cu adevărat unice pe care oricine ar dori să le poarte.

La ce să acordați atenție: Optați pentru materiale ecologice, precum poliester reciclat și bumbac organic. 



5.Pliante 

Pliantele fac parte dintr-o categorie de materiale promoționale tipărite care sunt utilizate în principal în scopuri promoționale directe, cum ar fi promovarea ofertelor exclusive, a noilor produse și a noilor servicii pe care le oferiți. 

În plus, alături de cărțile de vizită, flyerele și afișajele exterioare, pliantele oferă exact spațiul necesar pentru a putea împărtăși detalii despre istoria și cultura companiei dumneavoastră. 

La ce să fii atent: Optați pentru imprimarea față-verso, astfel încât să folosiți cât mai bine tot spațiul disponibil și nu oferiți broșuri parțial goale. 

 

6.Mape de prezentare

 

Imediat după cartea de vizită, unul dintre cele mai importante materiale de promovare sunt mapele de prezentare. 

Mapa de prezentare este, în principiu, un element indispensabil atunci când trebuie să vă prezentați ideile în fața potențialilor clienți sau să împărtășiți materiale valoroase pentru noii angajați. 

O mapă de prezentare bine concepută denotă profesionalism și ajută o companie să își prezinte și să își mențină identitatea de brand, sporind astfel eforturile de marketing de brand. 

La ce să acordați atenție: Deoarece mapele de prezentare ar putea fi utilizate intens, este esențial să alegeți materiale durabile atunci când le creați pentru compania dvs. 



7.Căni personalizate

 

cani personalizate

 

Cui nu-i plac cănile, nu-i așa?

 

De fapt, atunci când vine vorba de produse promoționale, cănile sunt unul dintre primele lucruri care vă vin în minte. 

Pot fi din sticlă, ceramică sau cani retro din metal.

Indiferent de materialul din care ar putea fi făcute, pot fi frumos personalizate. 

La ce să acordați atenție: Acordați o atenție sporită calității și luați în considerare posibilitatea de a oferi o cană care poate fi folosită atât pentru băuturi calde, cât și pentru băuturi reci.   

Atunci când sunteți în procesul de creare a materialelor de marketing, asigurați-vă că mențineți aceeași identitate de marcă în toate materialele promoționale.

 

Dacă sunteți interesat să aflați mai multe despre oricare dintre produsele enumerate mai sus, nu ezitați să ne contactați la office@tempera.ro.

 

Vă putem ajuta să alegeți cele mai bune materiale unice pentru afacerea dumneavoastră.

 

Leave a comment

Pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare online, folosim tehnologii de tip cookie, care îmbunătățesc modul de utilizare a magazinului online TEMPERA de către vizitatori.

Pentru mai multe detalii vizualizați pagina Politica de cookies